Om Zented.se
Säljer ni äkta parfymer?
Ja, alla våra parfymer är 100% äkta och kommer från pålitliga leverantörer. Vi garanterar deras autenticitet och erbjuder en pengarna tillbaka garanti om du skulle upptäcka något problem med produkten.
Hur kan ni ha så låg priser?
Zented kan erbjuda äkta parfymer till låga priser tack vare en genomtänkt affärsstrategi och effektiv verksamhet. Genom att köpa direkt från tillverkare eller auktoriserade distributörer kan Zented eliminera mellanhänder som annars ofta driver upp kostnaderna.
Vi köper in produkter till rabatterade priser från lagerutförsäljningar eller om en förpackning byter design. På så sätt kan Zented erbjuda kunderna kvalitetsprodukter till priser som få andra kan matcha.
Är ni ett svenskt företag?
Ja, vi är ett svenskt registrerat företag som är belägna i Täby.
Adress: Sandstensvägen 7 a, 187 34 Täby
Org-nr: 551950-2970
Beställning & Frakt
Hur mycket kostar frakten?
Vi erbjuder Fri Leverans på alla beställning inom Sverige, vi fraktar alla beställning med EarlyBird. Om boxleverans erbjuds är det ditt postnummer som kommer avgöra tillgängligheten mellan de olika aktörerna.
Vilka fraktbolag kan jag välja emellan?
När skickas min order?
Beställningar som kommer till oss på vardagar skickas inom 1-3 dagar. I din orderbekräftelse finns en länk där du kan se din orderstatus. När din beställning skickats kan du även se paketets kolli-id och spåra din leverans via den valda aktörens hemsida.
Kan jag avbryta min beställning innan den skickats?
Vi arbetar ständigt med att leverera beställda produkter så fort som möjligt. Därför går alla beställningar direkt till vårt lager för packning och kan inte ändras efter det att du genomfört köpet. Om du upplever problem med ditt köp kontakta oss.
Vänligen se till att dina personuppgifter så som namn, adress, telefonnummer, mejladress och personnummer är korrekt innan du slutför ditt köp.
Om du ångrar ditt köp eller önskar att byta ut en mottagen vara, hänvisar vi till vår retur-policy.
Retur & Återbetalning
Jag har gjort en retur. Hur lång tid tar det att få pengarna tillbaka?
När din retur blir godkänd av oss så tar det ungefär 2-4 bankdagar tills pengarna syns på ditt konto. Detta kan variera beroende på din bank.
Hur gör jag en retur?
Är dina varor oöppnade/oanvända samt ej har bruten plombering kan du använda dig av ångerrätten som gäller i 14 dagar från det att du mottagit din beställning. Givetvis kan vi hjälpa dig med en retur. Vi kan skicka dig en retursedel mot en kostnad av 49kr som vi då vid mottagen och kontrollerad retur drar av på totalpriset som återbetalas. Vill du sköta returen själv går det också bra.
Vid nyttjande av ångerrätten står du som köpare för returfrakten. Finns inte ordernummer med i returen kan detta medföra en längre hanterings tid samt extra kostnaden på 49 kr då det är svårt att registrera returen rätt. Vi godkänner inte returer i de fall då produkterna är öppnade eller använda. I dessa fall tillkommer det en fraktkostnad på 49 kr för att få varan skickad till sig på nytt.
Jag har fått en trasig produkt i min order. Vad gör jag?
För att rapportera att en produkt som du beställt från oss är felaktig/trasig rekommenderar vi att du kontaktar oss via mejl. Glöm inte att uppge ditt ordernummer och artikelnummer/ artikelns namn. Beskriv ditt ärende noga för att vi ska kunna lösa ditt problem så snabbt och effektivt som möjligt. Skicka gärna med ett foto som visar felet eller en kortare video.